Aarrefestarit

Sana Aarrefestarit, seurakunnan logo sekä risti kultaisella pohjalla.

Seurakunta järjestää mielenkiintoisen tapahtumaviikonlopun 24.-26.5. Hämeenkyrössä. Aarrefestarit on uudenlainen ja ainutlaatuinen lapsille ja aikuisille suunnattujen tilaisuuksien kokonaisuus, josta voi poimia sen, mikä itseä kiinnostaa.

Festariviikonloppu alkaa perjantaina 24.5. klo 18 Kirkkoherran jatsiorkesterin tahdittamalla jatsi-kahvilalla Majakassa. Lauantaina 25.5. on tarjolla runoja ja taidetta kirjastossa klo 13. Majakan ilon iltapäivässä klo 15 on puhujavieraana Veli-Pekka Joki-Erkkilä. Lauantai-iltana on myös nuorille suunnattu Roni Samuelin riparikonsertti Monitoimikeskus Sillassa klo 18 ja iltaa voi jatkaa Majakan Gospel-kahvilassa klo 19-22. Kahvilassa esiintyy J. Jyrä.

Aarrefestariviikonloppu huipentuu Aarremessuun Sillassa sunnuntaina 26.5. klo 10. Messun jälkeen klo 11.30-14 lapset saavat kirmata koulun piha-alueen puuhapihaan, josta löytyy kaikkea kivaa kaikenikäisille. Puuhapihalla on mm. rengasmeri, poniratsastusta, Parkour-rata, keppihevosia, SPR:n nallesairaala ja raamatunkertomuksia barbeilla. Myynnissä on vohveleita ja makkaraa.

Aarrefestarien tarkempi ohjelma on jaossa hämeenkyröläisten kauppojen eteisissä seurakunnan esitetelineissä, seurakunnan tiloissa sekä kirjastossa. Varaa jo nyt aikaa kalenteriin, että pääset mukaan!

2024-04-22 18:56:00.0