Värikäs Salvadorissa tehty risti kastepuvun päällä.

kirkkoherra

Olen toiminut Hämeenkyrön kirkkoherrana 1.4.2019 alkaen. Kirkkoherran tehtäviä on johtaa seurakunnan työtä yhdessä luottamushenkilöiden kanssa. Tämä merkitsee mm. työn suunnittelua, arviointia ja kehittämistä. Työni sisältää myös normaalia papintyötä: jumalanpalveluksia, kirkollisia toimituksia ja hartaustilaisuuksia.

Hämeenkyrön seurakunnassa on tilaa erilaisille ihmisille. Kaikista uskonkysymyksistäkään ei täydy olla samaa mieltä. Toivon, että seurakuntamme voisi olla sinulle paikka, jossa löydät matkakumppaneita elämän tiellä ja jossa voit tulla sisäisesti ravituksi. Tarkoitus on myös, että jokainen voisi tuoda omat lahjansa toisten palvelukseen. Toivon, että otat minuun rohkeasti yhteyden, mikäli sinulla on jotakin kysyttävää, ehdotettavaa tai muuta sydämelläsi.

Harrastan israelilaista tanssia, valokuvausta, lintujen tarkkailua ja kitaran soittelua.

toimistonhoitaja

Kirkkoherranvirasto avoinna ma ja to klo 9-13.