Neljä lasta makaavat laiturilla järven rannalla.

Perheleirit

Vuoden 2024 perheleirit ovat

Talvileiri loppiaisena 5-7.1.

Kesäleiri elokuussa 2-4.8.

Tiedossa on lähes kaksi vuorokautta kiireetöntä yhdessäoloa ja hauskaa puuhaa, hyvää ruokaa, leikkimistä, pelailua, veneilyä, saunomista, uimista, laulamista, kädentaitoja sekä tutustumista uusiin ystäviin ja Jumalaan. Ohjelmaa on sekä ikäryhmille erikseen että oman perheen kesken yhdessä toisten perheiden kanssa. Mukana leiriä toteuttamssa on joukko nuoria isosia.

Perheleirit pidetään Särkijärven leirikeskuksessa (Leirikeskuksentie 80).

Leiriä on ohjaamassa perhetyöntekijä Johanna Kivimäki, lastenohjaajia ja isosia.

Ilmoittautuminen

Ilmottautuminen avataan talvileirille marras-joulukuun vaihteessa ja elokuun leirille toukokuun aikana. Mukaan mahtuu rajattu määrä perheitä. Leirin hinta on 40 euroa/aikuinen ja 25 euroa/lapsi, alle 4-vuotiaat ilmaiseksi, maksu peritään korkeintaan neljästä lapsesta. Lasku tulee leirin jälkeen postitse. Peruuttamattomasta leiriltä pois jäännistä peritään koko maksu.

perhetyöntekijä, kasvatuksen tiimin lähiesimies

Hei olen seurakunnassa vuoden 2020 alussa aloittanut perhetyöntekijä. Perhe-elämä on omakohtaisestikin tuttua, sillä kotoa löytyy aviomies ja neljä vilkasta 3-14-vuotiasta poikaa. Perhetyön lisäksi olen mukana varhaisnuorisotyössä. Unelmani seurakunnasta on sellainen, että se saisi olla meille jokaiselle toinen koti, jossa voi jakaa yhteistä uskoa ja elämä avoimesti ja rehellisesti. Toivon sen olevan myös paikka, jossa jokainen saisi löytää omat lahjansa ja palvella niillä rohkeasti toinen toisiaan ja Jumalaa.