Rippikoulun tutustumiskäynnit

Tältä sivulta löydät rippikouluun kuuluvien seurakuntaan tutustumiskäyntien ajankohdat ja ohjeita niiden suorittamiseen. Kysy tarvittaessa lisätietoja Mikkeli Kivimäeltä tai oman rippikouluryhmäsi työntekijöiltä.

Toimintaohjeita tutustumiskäynteihin

Toimintaohjeet tutustumiskäynteihin täydentyvät tähän viikkoon 43 mennessä.

Rippikoulupassissa on lisää rippikoulun suorittamiseen liittyviä, ennen leiriä suoritettavia tutustumiskertoja. Pidä huoli, että passisi on täynnä ennen leirisi vanhempainiltaa. Rippikoulun hyväksyttyyn läpikäymiseen tarvitaan täynnä oleva passi. Rippikoulupassi on toimitettu ensimmäisen ripari-infokirjeen mukana.

Tutustumiskäynnit päivittyvät tähän viikolla 43.

Kaikkien ryhmien yhteinen rippikoulun aloitus on nuortenmessussa pe 17.11. klo 18.

Palapelin paloja
Nuorten kädet yhdessä

nuorisotyönohjaaja

Tervehdys. Olen nuorisotyön ohjaaja Mikkeli Kivimäki. Kotoisin olen Seinäjoelta. Syntymävuoteni on 1970. Jalkapalloa harrastin aikuisikään asti, joka olikin lempiharrastukseni. Myöhemmin innostuin opettelemaan saksofonin soittoa. Ensimäiseltä ammatiltani olen pianonvirittäjä. 22-vuotiaana muutin Kouvolaan, jossa siirryin harmonikkatehtaan palvelukseen kahdeksi vuodeksi ja toimin harmonikan virittäjänä.

22-vuotiaana tulin uskoon ja Jeesuksesta tuli minun vapahtajani. 31-vuotiaana menin Diakiin Helsinkiin opiskelemaan nykyiseen ammattiini. Haaveeni ja rukoukseni on, että nuoret voisivat löytää Jeesuksen elämäänsä ja tulla Hänen opetuslapsikseen.

Asun perheeni kanssa Karhella (Viljakkalassa), perheeseen kuuluu vaimoni Johanna sekä neljä poikaa joiden syntymävuodet ovat -05, -08, -14 ja -16. Menoa ja meininkiä riittää yhden perheen tarpeiksi ihan riittämiin.

Liikun mielelläni luonossa. Vuonna 2020 innostuin harrastuksesta: Kalastuksesta, ostin virvelin (myös luvan). Ostin kyllä vaimoltani salaa toisenkin virvelin. Vielä ku olis rahaa veneeseen...

kasvatuksen pappi

Kasvatuksen pappi

Olen Hämeenkyrön seurakunnan kasvatuksen pappi. Työhöni kuuluu jumalanpalvelusten ja toimitusten lisäksi koulu- ja päiväkotityötä, eri ikäisten leirejä sekä erilaisia kohtaamisia lasten ja nuorten kanssa kerhoissa, rippikouluissa, nuortenilloissa ja muuallakin. Musiikki, teatteri, tanssi ja kirjallisuus ovat lähellä sydäntäni, minkä saattaa joskus huomata työtavoissanikin.