Millaista toimintaa nuorille on tarjolla?

Nuorten illat

Nuorten illat ovat pientä iltapalaa, ylistystä, opetusta ja rukousta, sekä tietenkin yhdessäoloa joka perjantai klo 19.00-22.00. Nuorteniltamme ovat avoimet kaikille nuorille ja nuorekkaille. Ne ovat myös paikka, jossa haluamme tarjota Jumalalle vapaat kädet toimia meidän keskellämme.

Nuortenillat:

2.2. Torikatu 8 Kyröskoski

9.2. Torikatu 8 Kyröskoski

16.2. Alasentie 7 Kyröskoski (nuortenilta yhdessä helluntaiseurakunnan nuorten kanssa, heidän tiloissaan)

23.2. Torikatu 8 Kyröskoski

1.3. Torikatu 8 Kyröskoski

8.3. Torikatu 8 Kyröskoski 8 (nuortenilta yhdessä helluntaiseurakunnan nuorten kanssa, meillä)

15.3. Torikatu 8 Kyröskoski

22.3. Torikatu 8 Kyröskoski

29.3. Torikatu 8 Kyröskoski

5.4. EI OLE NUORTENILTAA

12.4. Alasentie 7 Kyröskoski (nuortenilta yhdessä helluntaiseurakunnan nuorten kanssa, heidän tiloissaan)

19.4. Torikatu 8 Kyröskoski

26.4. Torikatu 8 Kyröskoski

3.5. Torikatu 8 Kyröskoski

10.5. Torikatu 8 Kyröskoski

17.5. Torikatu 8 Kyröskoski

24.5. Torikatu 8 Kyröskoski (nuortenilta yhdessä helluntaiseurakunnan nuorten kanssa, meillä)

Nuorten saunaillat/Pelipajat

Nuorten saunaillat/pelipajat järjestetään lauantaisin joko Särkijärvellä leirikeskuksen takkatilassa eli takkiksella (Leirikeskuksentie 80) tai Torikadun Olohuoneella (Torikatu 8) klo 18.00 alkaen. Illan ollessa Särkijärvellä mahdollisuus saunomiseen on olemassa, Torikadulla tätä mahdollisuutta ei ole. Illan isäntänä toimii Konsta Mäkelä. Illoissa pelataan erilaisia lautapelejä ja vietetään iltaa yhdessä jutellen ja vaikka makkaraa paistellen (omat makkarat mukaan).

Sauna ja Peli-iltojen päivämäärät ja paikat kevään osalta:

• 20.1. Särkijärvi, takkis
  • 25.5. Särkijärvi Takkis

Tule rohkeasti mukaan.

Raamis antaa hyviä eväitä

Raamiksessa tehdään löytöjä, otetaan selvää siitä, mitä siellä Raamatussa oikeastaan sanotaankaan. Kun tunnet paremmin Raamattua, voit muodostaa siitä paremmin oman mielipiteesi. Tule mukaan! Raamikset ovat Torikadulla olohuonessa maanantaisin kello 18.00 alkaen ja nuorten raamis keskiviikkoisin klo 18.00 Torikadulla.

Ajankohtaiset tiedot löydät tapahtumakalenterista.

Tennarit
kitara ja laulukirja

Nuorten leirit

Nuorten leireistä tiedotaan lisää, kun niitä ollaan järjestämässä.

Leirit on tarkoitettu kaikille nuorille jotka ovat vähintään seiskaluokalla. Mukaan voi tulla vaikka ei olisi käynyt riparia.

Lisää tietoa alakouluikäisten leireistä löydät täältä.

nuorisotyönohjaaja

Tervehdys. Olen nuorisotyön ohjaaja Mikkeli Kivimäki. Kotoisin olen Seinäjoelta. Syntymävuoteni on 1970. Jalkapalloa harrastin aikuisikään asti, joka olikin lempiharrastukseni. Myöhemmin innostuin opettelemaan saksofonin soittoa. Ensimäiseltä ammatiltani olen pianonvirittäjä. 22-vuotiaana muutin Kouvolaan, jossa siirryin harmonikkatehtaan palvelukseen kahdeksi vuodeksi ja toimin harmonikan virittäjänä.

22-vuotiaana tulin uskoon ja Jeesuksesta tuli minun vapahtajani. 31-vuotiaana menin Diakiin Helsinkiin opiskelemaan nykyiseen ammattiini. Haaveeni ja rukoukseni on, että nuoret voisivat löytää Jeesuksen elämäänsä ja tulla Hänen opetuslapsikseen.

Asun perheeni kanssa Karhella (Viljakkalassa), perheeseen kuuluu vaimoni Johanna sekä neljä poikaa joiden syntymävuodet ovat -05, -08, -14 ja -16. Menoa ja meininkiä riittää yhden perheen tarpeiksi ihan riittämiin.

Liikun mielelläni luonossa. Vuonna 2020 innostuin harrastuksesta: Kalastuksesta, ostin virvelin (myös luvan). Ostin kyllä vaimoltani salaa toisenkin virvelin. Vielä ku olis rahaa veneeseen...

kasvatuksen pappi

Kasvatuksen pappi

Olen Hämeenkyrön seurakunnan kasvatuksen pappi. Työhöni kuuluu jumalanpalvelusten ja toimitusten lisäksi koulu- ja päiväkotityötä, eri ikäisten leirejä sekä erilaisia kohtaamisia lasten ja nuorten kanssa kerhoissa, rippikouluissa, nuortenilloissa ja muuallakin. Musiikki, teatteri, tanssi ja kirjallisuus ovat lähellä sydäntäni, minkä saattaa joskus huomata työtavoissanikin.