Toivoa naisille-työ auttaa naisia ja tyttöjä

”Onneksi pimeyden voi leikata rukouksen vahva valo. Tule sisko!  Rukoillaan yhdessä sinnikkäästi, sillä sitä  Jumala  odottaa meiltä. Eikä Jumalalle mikään ole  mahdotonta.” –Toivoa naisille-työn perustaja Marli Spieker

Toivoa naisille-illassa (entinen Hanna-piiri)  rukoilemme ja toimimme sen puolesta, että yhä useammat naiset ja tytöt ympäri maailman voisivat kuulla olevansa arvokkaita ja saada ihmisarvoisen elämän. Voimme tehdä piiristä oman näköisemme. Tule rohkeasti mukaan! Sinun ei tarvitse olla aiemmin toiminut aktiivisesti seurakunnassa, voit tulla silti. Odotamme mukaan ihan kaiken ikäisiä naisia!

Tarkoitus on viedä toivoa kaukana oleville naisille. Mutta Toivoa naisille -ryhmä on kohtaamisen paikka myös meille täällä.  Voimme yhdessä kantaa toisiamme Taivaan Isän suureen syliin.

Hämeenkyrön Toivoa naisille-toiminta

kokoonnumme kuukausittain Kyröskoskella seurakunnan Olohuone-tilassa klo: 18.00-19.30.

Syksyn 2022 illat:

20.9.

4.10.

1.11.

29.11.

Miten muuten voin osallistua?

Jos haluat olla mukana tässä tärkeässä työssä, mutta et pääse näihin tapaamisiin, voit olla mukana esimerkiksi näin:

diakoniatyöntekijä, lähetyssihteeri

Teen diakoniatyötä eri ikäisten parissa, ja lisäksi työhöni kuuluu lähetykseen ja kansainvälisyyteen liittyviä asioita. Toivon, että minuun on helppo ottaa yhteyttä kaikenlaisissa asioissa.

Olen Espoosta Hämeenkyrön maaseudulle kulkeutunut kolmen lapsen äiti.

Innostun elämän eri sävyistä ja erilaisista ihmisistä. Vapaa-ajallani rapsuttelen kissoja ja lampaita.