Torstai-kahvila koululla

Seurakuntamme nuorisotyö näkyy ja kuuluu torstaisin.

• Parillisina viikkoina klo 10-12 kirkkokaffeet lukiolaisille kirjastossa
  • Parillisina viikkoina klo 13-14 yläkoulun puolella ylä-koululaisille
  • Parittomina viikkoina klo 10-12 Mikkeli tavattavissa Iisakissa

Kyseessä on koulujen kanssa yhteisesti sovittu päivystysvuoro. Päivystyksen aikaan meitä saa tulla moikkaamaan. Tarjolla kahvia ja juttuseuraa.

Paikalle voi tulla hoitamaan seurakuntaan liittyviä asioita, kuten esim. rippikouluasioita, retki- ja leiri-ilmoittautumisia tai isostoimintaan liittyviä asioita. Mutta ilman asiaakin saa tulla vaihtamaan kuulumisia ja ajatuksia, hörppimään kahvia sekä kohtaamaan seurakunnan nuorisotyötä tekeviä ja koulukavereita. Kaikki ovat tervetulleita, oli virallisesti asiaa tai ei. Tarkoituksena on oleilla ja viettää aikaa yhdessä niin, että nuoriso tunnistaa ja tuntee kotiseurakuntansa nuorisotyötä tekevät ja työntekijät puolestaan seurakuntansa nuoret.

Päivystyksestä vastaa nuorisotyönohjaaja Mikkeli Kivimäki.

Tervetuloa!

Kahvikuppi, kupin alunen ja kirja

Seurakunnalla on koulussa oma postilaatikko

Nuorisotyömme on saanut yläkoululta opettajien postilaatikkojen joukosta myös oman postilaatikon. Postilaatikko löytyy lukion päädystä. Postilaatikko on helppo löytää pitkästä opettajien postilaatikkorivistä, sillä se on oikeassa päädyssä laatikkorivistöä ja kaikkein alimmaisin laatikko. Laatikossa lukee "Seurakunta".

Postilaatikkoon voi jättää meille postia nuoriso- ja rippikoulutyöhön liittyen, kuten esim. täysinäisiä rippikoulupasseja, isostoiminnan palkkiolomakkeita, kyselyjä voisiko joku nuorisotyötä tekevistä jutella kahdestaan mieltä askarruttavista tai omista kipeistä asioista ja kaikenlaisia muita viestejä kenelle tahansa meistä. Myös palautetta toiminnastamme voi antaa sitä kautta.