Lähetyspiirit

Lähetyspiireissä kuullaan lähetysuutisia, jutellaan, kahvitellaan. lauletaan ja rukoillaan lähetystyön puolesta. Vapaaehtoinen kahviraha menee sille järjestölle, jota kyseinen piiri edustaa.  Uudet  ovat tervetulleita, tule rohkeasti tutustumaan vaikka lähimpään piiriisi!

Toivoa naisille-työ auttaa tyttöjä ja naisia maailmalla. Tule mukaan rukoilemaan ja toimimaan. Toivoa naisille -ryhmän omalle sivulle pääset tästä linkistä.

Kirkonkylän lähetyspiiri kokoontuu Isopappilassa ja tukee Suomen Lähetysseuran työtä, yhteyshenkilö Paula Kujanpää puh.050 4953941

Kyröskosken lähetyspiiri kokoontuu kodeissa ja tukee Kylväjän työtä, yhteyshenkilö Hilkka Kaurahalme puh. 033715572

Myös uusia, kodeissa tai seurakunnan tiloissa kokoontuvia lähetys/rukouspiirejä voi aina ideoida! Ole rohkeasti yhteydessä lähetyssihteeriin.

diakoniatyöntekijä, lähetyssihteeri

Teen diakoniatyötä eri ikäisten parissa, ja lisäksi työhöni kuuluu lähetykseen ja kansainvälisyyteen liittyviä asioita. Toivon, että minuun on helppo ottaa yhteyttä kaikenlaisissa asioissa.

Olen Espoosta Hämeenkyrön maaseudulle kulkeutunut kolmen lapsen äiti.

Innostun elämän eri sävyistä ja erilaisista ihmisistä. Vapaa-ajallani rapsuttelen kissoja ja lampaita.