Myötätuulen väkeä Särkijärvellä.

Myötätuulipäivän ohjelmarunko

Joka viikko torstaisin

klo 10.00 - 10.30 Aamuhartaus ja info
klo 10.30 - 11.30 Ryhmät:

1. Päiväryhmä
    • Bingo (Orvokko Peltomäki)
    • Tuolijumppa (kunnan liikunnanohjaaja)
  2. Runoryhmä (Sirpa Myllymäki)
  3. Puuhapaja (Ulla Kahila, Leena Majavesi)
  4. Maan ja Taivaan väliltä-ryhmä(Suvituuli Messi/Emmi Vuojolainen)
  5. Turinatupa

Klo 11.30 - 12.30 Ruokailu ja kahvit
Klo 12.30 - 13.15 Iltapäivän ohjelmatuokio

Myötätuuli-päivissä säestäjänä toimii Marja Lepola ja avustajina toimivat Aino Paukkunen, Leila Pekkola ja Virve Metsänen.

Digiohjaaja  on Myötätuulipäivissä joka kokoontumiskerta antamassa neuvontaa ja opastusta erilaisissa digi-asioissa.

Ateriat

Ruoka ja kahvi 5 €
alle rippikouluikäiset 2€, (alle 4-v.ilmaiseksi)

Kuljetukset

Järjestämme kuljetuksen kaikille tarvitseville Särkijärvelle.
Meno – paluu, omavastuu 5 €

Tiedustelut: diakoniatyöntekijä Johanna Graeffeen, p. 044 7248360

Särkijärven emännät ja ruokailevia myötätuulilaisia

diakoniatyöntekijä

Hei!

Olen Johanna Graeffe ja toimin diakoniatyöntekijänä Hämeenkyrön seurakunnassa. Diakoniatyön lisäksi hoidan seurakunnassamme ystävyysseurakuntatyötä Vironssa sijaitsevan Mustveen seurakunnan kanssa.

Minuun voit ottaa yhteyttä jos kaipaat keskustelua, kotikäyntiä, tukea surussa tai jos joku muu huoli painaa mieltäsi tai tarvitset esim. apua taloudellisten asioiden selvittelyyn.

Seurakuntatyössä sydäntäni lähellä on ihmisten kaikenlaiset kohtaamiset, joko kahden kesken tai isommalla joukolla. Minut voit löytää vaikkapa Myötätuuli-päivästä, seurakuntaretkiltä ja leireiltä tai muusta diakonian toiminnasta.

Arvostan työssäni verkostoitumista ja yhteistyön tekemistä eri tahojen; kunnan, järjestöjen ja eri toimijoiden kanssa, sillä yhdessä saamme enemmän aikaan. Erityisesti iloitsen jokaisesta vapaaehtoisesta ja kaikenlaisesta vapaaehtoistyöstä mitä seurakunnassamme tehdään.

Perheeseeni kuuluu aviomies, kaksi teini-ikäistä nuorta sekä Lilli-koira. Vapaa-ajalla viihdyn perheen parissa, puutarhatöissä, metsälenkeillä ja mökillä.