Punainen kangassydän ja köysi harmaalla taustalla.

Diakoniatyö

Diakoniatyö on ihmistä varten, sinua varten. Voit ottaa yhteyttä pienen tai ison huolen takia, tai vaikka vain kertoaksesi jollekin, mitä sinulle kuuluu.

Diakoniatyö järjestää eri kohderyhmille leirejä, retkiä, pienryhmiä ja erilaisia tilaisuuksia. Ne ovat kaikille ja kaikenikäisille avoimia. Lisää tietoa diakoniatyöstä löydät Apua ja tukea-otsikon alta.

kuvakollaasi jossa pitkospuut,polkupyörä,kaksi nallea,kahvipannu,rukoilevat kädet,Raamattu ja enkeli.

diakoniatyöntekijä

Hei!

Olen Johanna Graeffe ja toimin diakoniatyöntekijänä Hämeenkyrön seurakunnassa. Diakoniatyön lisäksi hoidan seurakunnassamme ystävyysseurakuntatyötä Vironssa sijaitsevan Mustveen seurakunnan kanssa.

Minuun voit ottaa yhteyttä jos kaipaat keskustelua, kotikäyntiä, tukea surussa tai jos joku muu huoli painaa mieltäsi tai tarvitset esim. apua taloudellisten asioiden selvittelyyn.

Seurakuntatyössä sydäntäni lähellä on ihmisten kaikenlaiset kohtaamiset, joko kahden kesken tai isommalla joukolla. Minut voit löytää vaikkapa Myötätuuli-päivästä, seurakuntaretkiltä ja leireiltä tai muusta diakonian toiminnasta.

Arvostan työssäni verkostoitumista ja yhteistyön tekemistä eri tahojen; kunnan, järjestöjen ja eri toimijoiden kanssa, sillä yhdessä saamme enemmän aikaan. Erityisesti iloitsen jokaisesta vapaaehtoisesta ja kaikenlaisesta vapaaehtoistyöstä mitä seurakunnassamme tehdään.

Perheeseeni kuuluu aviomies, kaksi teini-ikäistä nuorta sekä Lilli-koira. Vapaa-ajalla viihdyn perheen parissa, puutarhatöissä, metsälenkeillä ja mökillä.

diakoniatyöntekijä, lähetyssihteeri

Teen diakoniatyötä eri ikäisten parissa, ja lisäksi työhöni kuuluu lähetykseen ja kansainvälisyyteen liittyviä asioita. Toivon, että minuun on helppo ottaa yhteyttä kaikenlaisissa asioissa.

Olen Espoosta Hämeenkyrön maaseudulle kulkeutunut kolmen lapsen äiti.

Innostun elämän eri sävyistä ja erilaisista ihmisistä. Vapaa-ajallani rapsuttelen kissoja ja lampaita.

diakoniatyöntekijä