Hautapaikat ja -maksut

Haudanhoidot

Voit tilata haudanhoidon kirkkoherranvirastosta. Valittavana kesähoito, määräaikaishoito viideksi vuodeksi ja uutena vaihtoehtona ekologinen perennahoito viideksi vuodeksi. Haudanhoitotilaukset viimeistään 22.5.2023. Myös hallinta-aikaan liittyviin kysymyksiin vastataan kirkkoherranvirastossa.

Mikäli ostat haudanhoidon seurakunnasta, haudalle ei voi istuttaa omia kukkia lisäksi.

Hautapaikkoja on mahdollista saada kahdelta Hämeenkyrön hautausmaalta, Mäntyrinteen hautausmaalta, josta löydät lisätietoa täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä Vanhalta hautausmaalta, josta löydät lisätietoa täältä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoa hinnoista

Hautaustoimen hinnaston löydät täältä.

Hautainhoitomaksut löydät täältä.

Vanha hautausmaa ja kappeli

Kynttilänsytytyspalvelu

Partiolippukunta Hämeenkyrön Hälläpyörät tarjoaa kynttilänsytytyspalvelua Hämeenkyrön seurakunnan hautausmaille (Mäntyrinteen hautausmaa sekä vanha hautausmaa ja muistolehto). Tilaukset tehdään alla olevan linkin takaa löytyvällä lomakkeella vähintään viikkoa ennen toivottua kynttilän sytyttämisen päivää.

Tilauslomakkeen kynttilänsytytyspalveluun löydät tästä linkistä.