4-vuotissynttärit

Uutta seurakunnassa!

Syksyisin järjestetään yhteiset synttärit kaikille 4-vuotta täyttäville lapsille ja heidän perheilleen! Synttäreitä juhlitaan avoimessa perhekonsertissa kirkossa. Tapahtuman ajankohta tarkentuu lähempänä.

Pysy kuulolla!

Ilmoittautuminen

Tervetulleita ovat kaikki 4v täyttävien hämeenkyröläisten lasten perheet. Seurakunta lähettää kutsukirjeen osoiterekisterissä oleville jäsenilleen, mutta tapahtumaan voi tulla mukaan myös seurakuntaan kuulumattomat perheet.

Ilmapalloja

perhetyöntekijä, kasvatuksen tiimin lähiesimies

Hei olen seurakunnassa vuoden 2020 alussa aloittanut perhetyöntekijä. Perhe-elämä on omakohtaisestikin tuttua, sillä kotoa löytyy aviomies ja neljä vilkasta 3-14-vuotiasta poikaa. Perhetyön lisäksi olen mukana varhaisnuorisotyössä. Unelmani seurakunnasta on sellainen, että se saisi olla meille jokaiselle toinen koti, jossa voi jakaa yhteistä uskoa ja elämä avoimesti ja rehellisesti. Toivon sen olevan myös paikka, jossa jokainen saisi löytää omat lahjansa ja palvella niillä rohkeasti toinen toisiaan ja Jumalaa.

lastenohjaaja