Leskien ryhmä

Oletko jäänyt leskeksi viime vuosien aikana?
Seurakunnassa alkaa uusi ryhmä leskeksi jääneille. Ryhmä ei ole sururyhmä vaan leskeksi jäämisestä on ollut hyvä kulua jo jonkin aikaa.

Ryhmässä on tarkoitus käydä läpi muuttunutta elämäntilannetta, jakaa kokemuksia, löytää uusia tapoja jatkaa uutta elämänvaihetta eteenpäin sekä saada tukea ja rohkaisua. Ryhmässä on varattu aikaa myös kahvittelulle ja yhteiselle rupattelulle. Ryhmä kokoontuu kaikkiaan kuusi kertaa.

Ryhmä alkaa kokoontua Majakassa ( os. Kyrönsarventie 5)
klo 13.00 seuraavina keskiviikkoina:
        27.9.
        11.10.
        25.10.
        15.11.
        29.11.
 Sekä yhden kerran Särkijärven leirikeskuksessa vuoden 2024
 puolella myöhemmin sovittavana päivänä.

Ryhmän vetäjinä toimivat diakonissat
Johanna Graeffe ja Liisa Metsähonkala.
Ryhmään pitää ilmoittautua etukäteen.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset:
diakoniatyöntekijä Johanna Graeffe
 puh. 044 7248360

Jalat, joissa villasukat ringissä.

diakoniatyöntekijä

Hei!

Olen Johanna Graeffe ja toimin diakoniatyöntekijänä Hämeenkyrön seurakunnassa. Diakoniatyön lisäksi hoidan seurakunnassamme ystävyysseurakuntatyötä Vironssa sijaitsevan Mustveen seurakunnan kanssa.

Minuun voit ottaa yhteyttä jos kaipaat keskustelua, kotikäyntiä, tukea surussa tai jos joku muu huoli painaa mieltäsi tai tarvitset esim. apua taloudellisten asioiden selvittelyyn.

Seurakuntatyössä sydäntäni lähellä on ihmisten kaikenlaiset kohtaamiset, joko kahden kesken tai isommalla joukolla. Minut voit löytää vaikkapa Myötätuuli-päivästä, seurakuntaretkiltä ja leireiltä tai muusta diakonian toiminnasta.

Arvostan työssäni verkostoitumista ja yhteistyön tekemistä eri tahojen; kunnan, järjestöjen ja eri toimijoiden kanssa, sillä yhdessä saamme enemmän aikaan. Erityisesti iloitsen jokaisesta vapaaehtoisesta ja kaikenlaisesta vapaaehtoistyöstä mitä seurakunnassamme tehdään.

Perheeseeni kuuluu aviomies, kaksi teini-ikäistä nuorta sekä Lilli-koira. Vapaa-ajalla viihdyn perheen parissa, puutarhatöissä, metsälenkeillä ja mökillä.