Parisuhdetta kannattaa hoitaa

Tältä sivulta löydät tietoa pariskunnille suunnatuista tilaisuuksista ja tapahtumista Hämeenkyrön seurakunnassa.

Parisuhteen hoitaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Rakkauspankissa tahto kasvaa korkoa ja tuottaa hyvää teille kahdelle.

Ankkuri-illat

Parisuhdeilloissa ankkuroidutaan lujemmin parisuhteeseen. Siellä etsitään yhdessä kumppanin kanssa keinoja sen hoitamiseen.

Illoissa viivähdetään myös hetki Raamatun äärellä. Tervetuloa Ankkuri-iltoihin niin avioparit kuin myös seurustelevat parit!

Ankkuri-illat jäivät tauolle lokakuussa 2021. Niitä jatketaan jossain kohtaa, jos on osallistujia. Seuraa ilmoittelua.

Illoista vastaa Merja Eloranta  ja häneltä saa lisätietoja: puhelin 0447248374

Ankkurikuvat pariskunnan sormissa

lastenohjaaja

Olen Merja Eloranta, lastenohjaaja. Aloitin seurakunnassa syksyllä 1997 tekemällä lastenohjaajan sijaisuuksia. Myöhemmin kouluttauduin lastenohjaajaksi oppisopimuksella ja valmistuin keväällä 2007. Tein kuuden vuoden pätkän vastaavan lastenohjaajan töitä ja palasin perustyöhön syksyllä 2019. Syksystä 2018 olen ollut mukana myös aikuistyössä vetäen Ankkuri-iltoja pariskunnille.

34:n avioliittovuoden jälkeen jäin leskeksi joulukuussa 2020. Elämääni tuovat lohtua aikuiset lapseni sekä kaksi pientä lastenlasta. Myös Jumalan huolenpito, rukoilevat ystävät ja tämä ihana työ lasten ja perheiden parissa auttavat jaksamaan. Pidän kovasti kuntoliikunnasta, lukemisesta, käsitöistä ja lauta- ja korttipelien pelaamisesta (bridge!). Kuuntelen myös mielelläni musiikkia, kokoan palapelejä ja vietän paljon aikaa lastenlasteni kanssa.