Muskarimessu

ma 1.4. klo 15.00
Keltaisella taustalla risti, ehtoollismalja ja leipää.

Hämeenkyrön kirkko

Pääsiäisen iloa perheen pienimmille!

Pääsiäisilossa on mukana Henna-Riikka Kivistö. Tervetuloa!

Mikäli haluaisit kirkkoon, mutta sinulla ei ole kyytiä, voit tilata ilmaisen kyydin kirkkoon ja takaisin kotiin seurakunnan miestenpiirin vapaaehtoisilta kuljettajilta edellisenä päivänä klo 12 mennessä nrosta 0400130779 (Simo Immonen).
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Mikä on tämän jumalanpalveluksen kirkkovuoden aihe? Lisätietoa ja pyhän tekstit löydät täältä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

kasvatuksen pappi

Kasvatuksen pappi

Olen Hämeenkyrön seurakunnan kasvatuksen pappi. Työhöni kuuluu jumalanpalvelusten ja toimitusten lisäksi koulu- ja päiväkotityötä, eri ikäisten leirejä sekä erilaisia kohtaamisia lasten ja nuorten kanssa kerhoissa, rippikouluissa, nuortenilloissa ja muuallakin. Musiikki, teatteri, tanssi ja kirjallisuus ovat lähellä sydäntäni, minkä saattaa joskus huomata työtavoissanikin.