Pääsiäisyön messu

la 30.3. klo 23.00
Keltaisella taustalla risti, ehtoollismalja ja leipää.

Hämeenkyrön kirkko

Kristus on ylösnoussut!

Pääsiäisyön ilossa on mukana Henna-Riikka Kivistö. Tervetuloa tunnelmalliseen yömessuun!

Mikäli haluaisit kirkkoon, mutta sinulla ei ole kyytiä, voit tilata ilmaisen kyydin kirkkoon ja takaisin kotiin seurakunnan miestenpiirin vapaaehtoisilta kuljettajilta edellisenä päivänä klo 12 mennessä nrosta 0400130779 (Simo Immonen).
  • Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Nuorille Nuorille

Mikä on tämän jumalanpalveluksen kirkkovuoden aihe? Lisätietoa ja pyhän tekstit löydät täältä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

kasvatuksen pappi

Kasvatuksen pappi

Olen Hämeenkyrön seurakunnan kasvatuksen pappi. Työhöni kuuluu jumalanpalvelusten ja toimitusten lisäksi koulu- ja päiväkotityötä, eri ikäisten leirejä sekä erilaisia kohtaamisia lasten ja nuorten kanssa kerhoissa, rippikouluissa, nuortenilloissa ja muuallakin. Musiikki, teatteri, tanssi ja kirjallisuus ovat lähellä sydäntäni, minkä saattaa joskus huomata työtavoissanikin.