Pyhäinpäivän iltahartaus ja vainajien muistaminen

la 31.10. klo 17.00
Kynttilä kädessä

Hämeenkyrön kirkko

Pyhäinpäivänä muistamme kuolleita läheisiämme ja sytytämme heille muistokynttilöitä.

Pyhäinpäivän iltahartaus toteutetaan tänä vuonna poikkeustilanteen takia kahteen kertaan, klo 17 ja 18.30. Iltahartaudessa saamme lohdutusta Raamatun sanasta ja hoitavasta musiikista ja rukouksesta. Tilaisuudessa luetaan vuoden aikana kuolleiden seurakunnan jäsenten nimet ja heille sytytetään muistokynttilät. Iltahartaudessa kanssasi Henna-Riikka Kivistö ja Sofia Harju.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

kasvatuksen pappi

Kasvatuksen pappi

Olen Hämeenkyrön seurakunnan kasvatuksen pappi. Työhöni kuuluu jumalanpalvelusten ja toimitusten lisäksi koulu- ja päiväkotityötä, eri ikäisten leirejä sekä erilaisia kohtaamisia lasten ja nuorten kanssa kerhoissa, rippikouluissa, nuortenilloissa ja muuallakin. Musiikki, teatteri, tanssi ja kirjallisuus ovat lähellä sydäntäni, minkä saattaa joskus huomata työtavoissanikin.