Eläkeväen messussa tiivis tunnelma

Eläkeväen messuun tullutta väkeä kappelin penkeissä.

Sunnuntaina 25.2. Mäntyrinteen kappeli täyttyi iloisesta eläkeväestä. Messussa olivat monenlaisissa palvelutehtävissä Hämeenkyrön Seniorit ry., Hämeenkyrön Sosiaalidemokraatit ry. sekä Eläkeliiton Hämeenkyrön Yhdistys ry.

Diakoniapappi Anu Mätäsniemi saarnasi siitä, miten Jumala hyväksyy jokaisen ihmisen ehdoitta ja samoin tulisi toimia myös jokaisen ihmisen toista ihmistä kohtaan. Mätäsniemi muistutti, että suuren paaston aikana tärkeintä on suuntautua kohti rakkautta ja hyvyyttä. Ehtoollispöydässä oli tarjolla armoa ja anteeksiantoa. Lopuksi messuväki sai Herran siunauksen.

Messun jälkeen nautittiin seurakunnan emäntien maittava keittolounas. Ruokaraha lahjoitettiin Yhteisvastuukeräykselle. Messusta alkoi myös seurakunnan päivärippikoululaisten opetusjakso.

Lämmin kiitos eläkejärjestöille hienosta yhteistyöstä Eläkeväen messussa, ensi vuonna jatketaan!

2024-02-29 10:58:00.0