Tule kesällä Majakkaan!

Majakan logo.

Majakassa (os. Kyrönsarventie 5) on tarjolla mukavia hetkiä pitkin kesää. Tiistaisin Majakkakahvila on avoinna klo 10-12. Voit tulla kahvittelemaan yhden euron hintaan vaikkapa samalla kun tulet muuten asioimaan keskustaan. Kahvilan emäntänä on Laura Lehikoinen yhdessä vapaaehtoisten kanssa.

Joka keskiviikko klo 18 Majakassa vietetään kesäiltaa. Illoista vastaavat seurakunnan vapaaehtoiset ja työntekijät. Majakan kesäillassa on pieni ohjelmallinen osio sekä hartaus. Yhdessäoloa voi jatkaa iltateen merkeissä. Kesäiltoja vietetään 16.8. asti.

Majakassa on messu 23.7. klo 10. Kirkastussunnuntain rennossa jumalanpalveluksessa avustavat kirkonkyläläiset ja pappina on Anu Mätäsniemi. Lopuksi seurakunta tarjoaa kirkkokahvit.

30.7. Majakassa on seurat klo 16. Mukana on Tuomaskuoro.

Majakassa on myös diakonian vastaanotto tiistaisin klo 9-11.

Tervetuloa Majakkaan!

Lisätietoa Majakan ja koko seurakunnan tapahtumista saat täältä.

2023-07-01 11:14:35.0