Luottamushenkilöt on siunattu tehtäviinsä

Luottamushlöitten siunaus 29.1.23.jpg

Sunnuntaina 29. tammikuuta seurakunnan messussa siunattiin tehtäviinsä runsas joukko seurakunnan valtuutettuja, varavaltuutettuja sekä työpajojen jäseniä. Heidän toimikautensa on alkanut tämän vuoden alussa. Jumalanpalveluksen toimitti kirkkoherra Jorma Pitkänen.

Messussa lauloi Mikko Pinola ja kanttorina toimi Sanna Loikas. Hämeenkyrön Osaran marttojen kirkkokahvit houkuttelivat kirkkoväkeä vielä jäämään jutuille kirkon perälle messun jälkeen.

Moni seurakuntalainen vinkkasi, että kirkossa oli iloinen ja lämmin tunnelma, jonka sai viedä myös kotiin mukanaan. Tervetuloa jumalanpalveluksiin ammentamaan hyvää mieltä, siunausta ja voimaa omaan arkeen!

Luottamushenkilöitä yhteiskuvassa kirkon alttarilla.Hämeenkyrön Osaran Martat valmiina hoitamaan kirkkokahvitusta kirkon perällä.

Sun Jan 29 15:25:00 EET 2023