Seurakunnasta apua - diakoniatyö

Seurakunnan diakoniatyön tarkoituksena on hengellisen, henkisen ja aineellisen avun antaminen sinne, minne muu apu ei ulotu.

Haluamme huomata etenkin vamman, sairauden, mielenterveyden, taloudellisten vaikeuksien, työttömyyden ym. vuoksi muun avun tai muun seurakuntatyön ulkopuolelle jäävät ihmiset.

Tämän sivun alaosasta löydät joitakin elämän erityisistä tilanteista, joiden vuoksi saatat nyt olla etsimässä apua. Ota yhteyttä - autamme sinua.

Diakoniapäivystys avustusasioissa:

• Puhelimitse diakoniatyöntekijöihin maanantaisin ja tiistaisin klo 9.00-11.00
  • Avoin vastaanotto: maanantaisin Torikadulla (Torikatu 8, 2.krs, tuolihissi) ja tiistaisin Majakassa, Kyrönsarventie 5 (liikkeeskus, yläkerta, esteetön käynti).  KESÄLLÄ vastaanotto vain Majakassa.

HUOM! Ei vastaanottoja poikkeuksellisesti ma 15.1. ja ti 16.1.

Jos kaipaat tukea, keskustelua, rukousta tai kuuntelijaa, olemme tavoitettavissa kaikkina arkipäivinä. Ota rohkeasti yhteyttä diakoniatyöntekijöihin puhelimitse tai sähköpostin välityksellä. Haluamme olla tukenasi erilaisten kysymysten keskellä. Älä jää askarruttavien kysymysten kanssa yksin, vaan jaa meille huolesi ja murheesi. Lapset ja nuoret voivat tulla juttelemaan murheistaan myös nuorisotyöntekijöille, lastenohjaajille tai varhaiskasvatuksen ja nuorisotyön papille.

Diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot löydät täältä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

"Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä." (Jer.29:12)

Jätä rukouspyyntö

Mieltä voivat järkyttää monenlaiset yllättävät tapahtumat. Tukea vaikeaan tilanteeseen saa esimerkiksi seurakunnan diakoniatyötekijöiltä tai papeilta.

Apua elämän kriiseihin

Hämeenkyrön seurakunnan diakoniatyöntekijät.