Särkijärven leirikeskus

Särkijärven leirikeskuksen majoitusrakennus.

0447248390 Emäntä Sinikka Majamäki

Leirikeskuksessa on majoitusmahdollisuus 2-3 hengen huoneissa. Yhteensä yöpyjiä mahtuu 57. Huoneet sijaitsevat majoitusrakennuksen kahdessa erillisessa siivessä. Käytävillä on yhteiset suihku- ja wc-tilat.

Leirikeskuksen päärakennuksessa on ruokailutilat jopa sadalle hengelle. Rannassa on kaksi erillistä saunaa ja takkahuone pienemmän joukon kokoontumiseen. Ranta on uimakelpoinen.

Päärakennuksessa sijaitsee ruokailutilan lisäksi luokkahuone.

Lähellä rantaa on leirikirkko-alue, jossa hyvällä ilmalla voi myös kokoontua.

Suosittelemme paikkaa leirien pitämiseen seurakunnille vähän kauempaakin. Myös perhejuhlia voi leirikeskuksessa viettää.

Leirikeskuksen tilavaraukset ja tarjoilun tilaaminen seurakunnan tiloissa järjestettäviin juhliin tehdään suoraan erinomaisesta ruoastaan tunnetuilta emänniltämme Sinikalta ja Tarjalta. Leirikeskusta ei ole mahdollista vuokrata ilman seurakunnan emäntiä.

Särkijärven leirikeskus sijaitsee luonnonkauniilla paikalla Särkijärven rannalla. Leirikeskus toimii ympäri vuoden. Kesäkaudella siellä on paljon seurakunnan omaa toimintaa kaiken ikäisille ja erityisryhmille. Muillakin on mahdollisuus tehdä varauksia leirikeskukseen. Leirikeskus on valmistunut vuonna 1985 ja sen on suunnitellut Matti Huusari.

Tiedustelut ja varaukset:

0447248390 Sinikka Majamäki

Esteetön wc Esteetön wc
Pysäköinti Pysäköinti
wc wc

su 24.3. klo 17.00

Sato-ilta

Iltamessu ja iltapala koko perheelle.
su 21.4. klo 17.00

Sato-ilta

Iltamessu ja iltapala koko perheelle.
ti 28.5. klo 17.00

Naisten saunailta

Naisten saunailta kutsuu löylyihin ja lauluihin.