Majakka on avattu

Seurakuntalaisia täynnä oleva Majakka -tila ja kirkkoherra alttarin takana puhumassa.

Iloisia kohtaamisia, uutuuden innostusta, naurua ja laulua, väen paljoutta, ehtoollisen voimaa ja maittavat kakkukahvit - tätä kaikkea täynnä oli 23.4.2023 Majakka, seurakunnan juuri avattu uusi toimitila avajaismessussa. Kirkkoherra Jorma Pitkänen toimitti ensimmäisen messun Majakassa ja siunasi tilan seurakunnan käyttöön. Kirkkoherra kertoi, että niin kuin majakan tehtävä on merellä loistaa valoa pimeässä, samoin on seurakunnan uuden toimitilan, Majakan, tehtävä. Majakka loistaa Jumalan armon valoa ja ohjaa hämeenkyröläisiä turvallisille vesille elämässä.

Majakan (os. Kyrönsarventie 5, Hämeenkyrön Liikekeskus) avajaisviikko jatkuu huomenna klo 11 soppatarjoilulla kirkkoherran jatsiorkesterin tahdittamana.

Koko avajaisviikon ohjelman löydät täältä.

Tervetuloa Majakkaan!

2023-04-23 14:44:55.0