Kirkkovaltuusto

Kirkkovaltuusto käyttää ylintä päätösvaltaa seurakunnassa. Sen jäsenet valitaan joka neljäs vuosi pidettävissä seurakuntavaaleissa. Vaaleissa voi asettua ehdolle  jokainen täysi-ikäinen ja konfirmoitu seurakunnan jäsen.

Kirkkovaltuusto päättää seurakunnassa mm. virkojen perustamisesta, talousarvion, toimintasuunnitelman ja tilinpäätöksen vahvistamisesta. Se luo seurakunnan toiminnan ja talouden yleislinjat.

Kirkkovaltuuston puheenjohtaja on Heikki Uusitalo ja varapuheenjohtajana toimii Anna-Kaisa Immonen. Läsnä kokouksissa ovat kirkkoherra Jorma Pitkänen sekä talouspäällikkö Karolina Puuska.  Sihteerinä toimii talouspäällikkö Karolina Puuska.

Kirkkovaltuuston jäsenet:

• Saarela Tapani
  • Seppä Pertti
  • Uusitalo Heikki

Alta löydät valtuutettujen yhteystietoja.

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

H I J K L M N O P R S U

Pekka Hakala

kirkkovaltuuston ja -neuvoston jäsen sekä kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja

Ari Ilottu