Musiikki seurakunnassa

Musiikki jatkaa vielä siitäkin mihin sanat loppuvat

Musiikki on oleellinen osa useimpia seurakunnan tilaisuuksia. Seurakunnan musiikkityöstä vastaa kanttorimme Sanna.

Musiikin  avulla voimme kokea kristillisen uskon elämää kantavana voimana! Toiveemme on, että mahdollisimman moni löytäisi oman paikkansa seurakunnan musiikkikentässä.

Kuorot

Kuorot aikuisille:

Tuomasmessubändi ja -kuoro harjoittelee Viljakkalan seurakuntatalolla (Virkatie 2, 39310 Viljakkala) sunnuntaisin klo 17-19 erillisen aikataulun mukaan. Ryhmä on mukana Viljakkalan ja Hämeenkyrön kirkoissa järjestettävissä Tuomasmessuissa. Nuotinlukutaito ja oma harjoittelu on olennainen osa ryhmän toimintaa. Harjoitusten ja messujen aikana on järjestetty lastenhoito. Lisätiedot ja ilmoittautumiset kanttori Heidi Olkinuora (p. 044 7868034).

Kuorot lapsille ja nuorille:

MiniGospelSingers gospel-lauluryhmä 1-3 luokkalaisille tytöille ja pojille.
Harjoitukset Torikadulla (Torikatu 8) torstaisin klo 17.30-18.15. Ryhmä esiintyy Hämeenkyrön ja Ylöjärven (Viljakkalan) seurakunnan tilaisuuksissa.
Harjoituksen jatkuvat to 11.1.2024.

JuniorGospelSingers gospel-lauluryhmä 4-7 luokkalaisille.
Harjoitukset Torikadulla torstaisin klo 18.30-19.15. Ryhmä esiintyy Hämeenkyrön ja Ylöjärven (Viljakkalan) seurakunnan tilaisuuksissa.
Harjoituksen jatkuvat to 11.1.2024

Gospel Singers -ryhmiä johtaa kanttori Sanna Loikas. Täältä voit käydä ilmoittautumassa mukaan.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Mukaan kuoroon/lauluryhmään?

Tule rohkeasti tutustumaan meihin, jos joku näistä kuoroista kiinnostaa sinua.

Lisätietoja kaikista lauluryhmistä saat kanttorilta, 044 7248355

Perhemuskari

Syksyllä 2023 alkanut perhemuskari jatkuu tammikuussa 24.1.2024! Parillisilla viikoilla.

Muskarissa soitetaan, lauletaan, leikitään ja iloitaan Taivaan Isän edessä. Avoin muskariryhmä on tarkoitettu perheen pienimmille ja heidän läheisilleen.
Muskari kokoontuu parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 18.00 Torikadun olohuoneella. Lisätietoja muskarista löydät täältä.

Muu musiikkitoiminta

Jos haluat tulla musisoimaan vapaaehtoisena messuun, ota myös rohkeasti yhteyttä kanttoriin. Vuodessa on monta pyhää!

Kitara ja laulukirja.

kanttori