Leirit

Seurakunta järjestää kouluikäisille leirejä syksyisin, keväisin ja kesäisin. Leirit pidetään Särkijärven leirikeskuksessa. Kouluikäisten leirille tullaan ilman omia vanhempia, mutta kaikilla leireillä on mukana seurakunnan työntekijöitä ja isoskoulutuksen käyneitä nuoria. Leirit kestävät yleensä noin 2 vrk.

Ohjelmassa on monenlaista puuhaa sisällä ja ulkona, esim. pelejä ja leikkejä, lauluja, kädentaitoja, isosten suunnittelemia iltaohjelmia, makkaranpaistoa, saunomista, sekä uimista ja veneilyä (kesällä).

Kouluikäisillä on mielessään isoja kysymyksiä. Voisiko Taivaan Isällä olla minullekin asiaa? Kaikilla leireillä on Raamattuhetkiä, joissa opimme jotakin uutta Jumalasta. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa kokoonnumme yhteiseen iltahartauteen.

Kevään 2024 leirit

• 1.-3. lk leiri la-su 3.-4.2. Leirin hinta on 20 euroa
  • 4-5 lk leiri pe-su 12.-14.4. Leirin hinta on 25 euroa

Ilmoittautuminen näille leireille on päättynyt. Tiedustelut: Matti Loikas.

Lisätietoja: Matti Loikas, p. 044 7248 366.

Ilmoittautuessasi tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen. Hakemuksen jättämisestä saat sähköpostiisi vahviestin ilmoittautumisesta, mutta kaikille hakemuksen jättäneille ilmoitetaan vielä erillisellä viestillä ilmoittautumisajan jälkeen, onko tullut valituksi leirille.

Makkaranpaistoa leirinuotiolla.

vs. varhaisnuorisotyönohjaaja