Onnea merkkipäiväsi johdosta!

Kun vietät erityistä juhlapäivää, voit pyytää papin tai diakoniatyöntekijän tervehdyskäynnille luoksesi. Ota rohkeasti yhteyttä, juhlitaan yhdessä!

Seurakunta muistaa juhlapäiväänsä viettäviä myös seuraavasti: 10-vuotta täyttäville järjestetään yhteiset kymppisynttärit. Seurakuntamme 70-, 75-, 80- ja 85 –vuotiaille jäsenille järjestetään yhteiset syntymäpäiväjuhlat. Juhliin kutsutaan postitse lähetettävällä kutsulla. Seurakunnan järjestämässä syntymäpäiväjuhlassa on tarjoilua sekä ohjelmaa. Hämeenkyrön seurakunnan papit käyvät onnittelemassa henkilökohtaisesti 90-, 95-, 100- ja yli 100 -vuotiaita seurakuntamme jäseniä.

Seurakunnan diakoniatyöntekijät käyvät onnittelemassa kaikkia yli 90-vuotiaita seurakuntamme jäseniä. Näistä tervehdyskäynneistä lähetetään etukäteen kirje merkkipäiväänsä viettävälle. Meille voi myös ilmoittaa, jos ei halua vastaanottaa onnittelukäyntejä tekevää pappia tai diakonia. Diakoniatyöntekijät ja vapaaehtoiset jakavat joulun alla tervehdykset vähintään 80 vuotta täyttäneille seurakunnan jäsenille.

Valkoisia kukkasia.

Kirkkoherranvirastosta saat keskitetysti yhteyden seurakuntamme työntekijöihin.

Olemme avoinna maanantaisin ja torstaisin kello 9-13

39100 Hämeenkyrö

hameenkyro.seurakunta@evl.fi

Ota yhteyttä - olemme täällä sinua varten.