Mielenterveys

Ihminen on kokonaisuus. Siksi mielen hyvinvointi vaikuttaa koko ihmiseen ja hänen elämäänsä.

Pidä itsestäsi huolta. Jos se käy liian raskaaksi, apua on tarjolla. Älä jää ongelmiesi kanssa yksin. Tarvitsetko kuuntelijaa ja tukijaa? Voit ottaa yhteyttä seurakunnan diakoniatyöntekijöihin.

Mielenterveyskuntoutujille

Järjestämme mielenterveyskuntoutujille vuosittain kesäisen leiripäivän Särkijärven leirikeskuksessa sekä joulujuhlan.

Kotorinteellä (Kirkkoahde 4) kokoontuu seurakuntakerho kerran kuukaudessa. Siitä voit tiedustella Pirjo Järviseltä.

Sydänkoristeita.

Aina ei jaksa yksin. Silloin voit soittaa tai chatata Kirkon keskusteluapuun tai ottaa yhteyttä omaan tai sinua lähellä olevaan seurakuntaan.

Henkinen hyvinvointi

diakoniatyöntekijä, aikuistyö

Virkavapaalla 11.2.2024 asti.

Olen Pirjo Järvinen, diakoniatyöntekijä, jonka työhön kuuluu sekä diakoniaa että aikuistyön asioita.
Minuun voi olla yhteydessä toivoessaan keskusteluapua tai kotikäyntiä, tietoa esim. pienpiireistä, Naistenkahviloista ja Alfa-kurssista.
Vapaa-ajallani viihdyn kävelylenkeillä, luen, maalaan akvarelleja sekä hoidan perhettä, kissoja ja pihaa.